lørdag den 28. juli 2012

billeder

saa kom billederne endelig som love. og bare som en lille teaser til naeste blog jeg er saa vild eller som francierne ville sige det "fucking auwsome" men mere om det, naeste gang :D


 Paulina igang med at opmaale en skildpadde.

 ikke et super billede, da det er taget i smug. men nederst i midten er den nye Madagascar film, jep, det er braendte dvd'er der saelges helt offenligt og uden at man er i tvivl om det, vi saa ogsaa den nye PotC, og andre biograf-aktuelle film, saa endda en af saelgerne sidde og braende en af filmene ned. hvor er det lige pilitiet er henne i det her land ?

 en af de fire "hr. nilsson"-aber, som jeg aldrig kan huske navnet paa

 ikke rigtig den samme kage som mor laver, ud fra billedet...

 en smuk, men kold og vaad morgen, over Madre de dios, da vi skulle til Puerto.

 saadan gaar mange aftner med forskellige kortspil


  
hvordan kan man havde sedler der har samme vaerdo, men slet ikke samme udsende? og nej den er ikke markant aeldre end den anden saa vidt jeg kan se.


 
 panorama ud over floden,

 fandt denne lille fyr foerst i min seng og senere paa sengestolpen, der var det dog uden for nettet.

 pizza med, ananas, ost, skinke og fersken... jep det er saadan vi goer det her aabenbart.

Lomo con salsa de cocona, croquetas de yaucas y verduras cocidas (oksekoed, med en noeddesovs, hvis jeg laeser rigtigt, med krotekker af yaucas (der vist er en kartoffelsort) og dampede groensager, det foerste rigtige maaltid jeg fik i Puerto

billederne var af lidt aeldre dato, nogle af dem, men der skal nok komme flere, og ellers se frem til jeg kommer hjem og de alle kommer op.

hygge DK

1 kommentar:

  1. Det ser lækkert ud Freddy! Håber alt er vel og at du ikke ryger rundt i Inka-land! Cheers! :D

    SvarSlet